ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

رایگان به دست آوردن یک چیز ارزشمند همیشه برای مردم جذاب بوده و توجه مردم معمولی را به خودش جلب می کند. حال سایت هایی ادعا می کنند که بیت کوینی را که هر واحد از آن، در هنگام نوشتن این مقاله بالای ۱۴ میلیون تومان ارزش دارد، به صورت رایگان به کاربران خود اهدا می کنند. در این مقاله به بررسی سایت های بیت کوین رایگان می پردازیم.

سایت بیت کوین رایگان

سایت های زیادی وجود دارند که در قبال کاری که کاربران انجام می دهند به کاربران مقداری بیت کوین اهدا می کنند. مثلا سایت های کلیکی و تبلیغاتی زیادی وجود دارند که شما بنر هایی را از سایت مبدا دریافت می کنید و در سایت خود قرار می دهید و نسبت به تعداد کلیکی که روی بنر انجام می شود پاداش دریافت می کنید. این کار منطقی به نظر می آید زیرا در قبال فعالیتی که انجام می دهید پاداش می گیرید. اما مقصود ما این سایت ها نیستند.

در این مقاله به بررسی سایت هایی می پردازیم که ادعا دارند بدون نیاز به انجام فعالیت و فقط با ثبت نام در سایت و کلیک روی یک دکمه به شما بیت کوین اهدا می کنند. به این سایت ها فاست (Faucet) می گویند.

فاست چیست و چگونه کار می کند؟

فاست ها سیستم های ارائه دهنده ارزهای دیجیتال به صورت رایگان و مبتنی بر شانس هستند. نحوه کار این سایت ها به این صورت است که بعد از ثبت نام در سایت، روی یک دکمه کلیک می کنید و نسبت به شانس و عددی که نمایش داده می شود، مقداری بیت کوین رایگان دریافت می کنید. در فاست ها معمولا هر یک ساعت یکبار می توانید شانس خود را امتحان کنید.

معرفی سایت های بیت کوین رایگان

Freebitco.in
TakeFreeBitcoin
BonusBitcoin.co
FreeBitcoin.win

 

بیت کوین رایگان، واقعیت یا سراب؟

معروف ترین و پربازدیدترین فاست بیت کوین است. در این فاست می توانید هر یک ساعت یکبار شانس خود را امتحان کنید.

 آیا از فاست ها می توان کسب درآمد کرد؟

به هیچ وجه- این سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که شانس بسیار کمی برای بردن مبالغ بالا دارید و شاید اگر ۱۰ روز مداوم هم در این سایت ها فعالیت کنید ۱ دلار هم درآمد نداشته باشید. سایت های فاست با دریافت بازدید خیلی بالا و درج تبلیغات، درآمد زیادی را برای مدیرانشان به همراه می آورند و کاربران به نوعی نقش یک ابزار رایگان کسب درآمد را دارند.

 

  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی