ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

رئیس سابق سازمان فدرال رزرو آمریکا جنت یلن، در مصاحبه‌ی خود با خبرگزاری کانادایی در روز ۲۹ اکتبر گفت که بیت کوین هیچ کاربردی ندارد.

یکی از دلایل شهرت خانم جنت یلن در جامعه‌ی ارزهای دیجیتال، حضور در کنفرانس فین‌تک بود که در حین سخنرانی فردی نوشته‌ی «بیت کوین بخرید» را به دوربین نشان داد.

رئیس سابق فدرال رزرو: بیت کوین هیچ چیز نیست !

خانم جنت یلن در کنفرانس فاین‌تک سال ۲۰۱۷

او در مصاحبه‌ی خود درباره‌ی بیت کوین و کاربرد‌های آن اینگونه سخن گفت:

سال‌هاست که تصور می‌شود که یک واحد پول باید منبعی با ارزش و باثبات باشد، بیت کوین هیچی نیست، نه برای تراکنش‌ها استفاده می‌شود نه منبعی با ارزش و باثبات است، همچنین از بیت کوین به منظور انجام پرداخت‌ها استفاده نمی‌کنند بدلیل اینکه سختی بالایی دارد و بسیار آرام کار می‌کند که همه‌ی این‌ها به دلیل ذات غیرمتمرکزش می‌باشد.

لازم به ذکر است خانم جنت یلن در سال ۲۰۱۴ به عنوان رئیس بانک مرکزی آمریکا از سوی دولت اوباما انتخاب شد و در دسامبر سال پیش بیت کوین را یک سرمایه‌گذاری بسیار پر خطر و منبع سرمایه‌گذاری بی‌ثبات خواند و گفت که دولت‌ به هیچ‌وجه قصد صدور ارز دیجیتال ایالتی ندارند.

همچنین جنت یلن با نظر اقتصاددان ایرانی‌تبار با نام نوریل روبینی مبنی بر اینکه مقررات و نظارت بیت کوین ارزش بیت کوین را به صفر می‌رساند را هم عقیده می‌باشد و در این مصاحبه به این نظر اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: بررسی یک سناریو؛ بیت کوین کلاهبرداری باشد و ارزش تمام ارزهای دیجیتال صفر شود !

منبع:cointelegraph

رئیس سابق فدرال رزرو: بیت کوین هیچ چیز نیست !

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی