ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

مکس کایزر (Max Keiser)، مجری تلویزیون و یکی از طرفداران بیت کوین، در گفت‌وگوی اخیر خود با شبکه‌ی سی‌ان‌بی‌سی اظهار داشت که دوره‌ صعود بازار آلت کوین‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، کایزر اظهار داشت که با پیشرفت صنعت ارزهای دیجیتال و پذیرش هرچه بیشتر سگویت (Segwit) و پروتکل لایتنینگ، مردم، درک بهتری از ذخیره‌ی ارزش بودن بیت کوین و مقیاس‌پذیری در سطح برون زنجیره‌ای به دست آورده‌اند. از نظر او، این موضوع باعث شده که دارندگان ارزهای دیجیتال، دارایی‌های خودشان را به امن‌ترین زنجیره‌ی موجود (بیت کوین) انتقال دهند.

وی در ادامه گفت که ارزش آلت کوین‌ها تا کمترین میزان خود خواهد رسید و یا حتی از بین خواهند رفت، زیرا قرار است تمامی این دارایی‌ها به بیت کوین تبدیل شوند. او همچنین اظهار داشت با توجه به آن کهسهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال ۶۰ درصد بوده و احتمالاً به ۸۰ تا ۹۰ درصد خواهد رسید، پدیده‌ی آلت کوین‌ به پایان رسیده است.

مکس کایزر: دوره‌ آلت کوین‌ها به سر رسیده است

روند قیمت و ارزش بازار بیت کوین از اواسط سال ۲۰۱۳ تا به امروز

اخیراً، پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر و نویسنده‌ی کتاب‌های تحلیلی، پیش‌بینی کرده که بیت کوین به رشد خود ادامه خواهد داد اما آلت کوین‌ها از مزایای این اتفاق بهره‌مند نخواهند شد. به اعتقاد او، برخلاف چرخه‌ی صعودی بازار در سال ۲۰۱۷، سودآوری‌های بیت کوین در آینده، روی هیچ بخش دیگری تأثیر نخواهد گذاشت. او گفت:

 دوستداران ارزهای دیجیتال انتظار دارند که آلت کوین‌ها همانند گذشته صعود کنند اما احتمالاً بسیار ناامید خواهند شد.

در اواخر ماه ژوئن، نعیم اسلم (Naeem Aslam)، تحلیلگر ارشد ThinkMarkets، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین در روند صعودی بعدی، بین ۶۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار خواهد شد. وی اظهار داشت که با عبور قیمت بیت کوین از ۲۰ هزار دلار، پیش‌بینی‌ها دیگر محافظه‌کارانه نبوده و افراد، قیمت‌هایی بالاتر از ۲۰ هزار دلار، مانند ۵۰ هزار دلار را انتظار خواهند داشت. درنتیجه، با رسیدن بیت کوین به این قیمت، پیش‌بینی‌ بعدی، ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

مکس کایزر: دوره‌ آلت کوین‌ها به سر رسیده است

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی