ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

بنا بر گزارش اخیر بلومبرگ در تاریخ 12 مارس (21 اسفند)، شاخص‌های کلیدی حرکت قیمت، از احتمال روند نزولی دوباره قیمت بیت کوین خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، معیارهای تکنیکال نشان می‌دهند که وضعیت تقاضای خرید بلندمدت برای بیت کوین رو به بدتر شدن است و به همین ترتیب، فشار فروش می‌تواند افزایش پیدا کند.

بلومبرگ اظهار داشت که شاخص میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD)، از اواسط ماه فوریه حرکتی رو به پایین داشته است. MACD یکی از شاخص‌های تکانش دنباله‌رو روند است که ارتباط بین دو میانگین متحرک قیمت یک سهام را نشان می‌دهد.

بیت کوین در هفته‌های گذشته، چندین بار قیمت 4 هزار دلاری را تجربه کرده است اما از آن زمان تا کنون، نتوانسته است برای دوره‌ی قابل‌توجهی، از این مرز عبور کند. بلومبرگ اذعان داشت که تا زمانی که قیمت بیت کوین از این مرز فراتر نرود، بعید به نظر می‌رسد که با فشار خرید مواجه شود.

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، تحلیلگر بلومبرگ اذعان داشت:

کل صنعت برای ادامه دادن به مسیر کاهش قیمت آماده است. این شرایط با شرایط ماه نوامبر، درست پیش از فروپاشی(سقوط به زیر 6000 دلار)، مشابه است. قیمت‌ها در محدوده‌ی باریکی نوسان می‌کنند و بازار نزولی نیز چندین افزایش ناگهانی و چشمگیر اما زودگذر را تجربه کرد.

تحلیل بلومبرگ: احتمال سقوط دوباره قیمت بیت کوین بر اساس شاخص‌های کلیدی!کارشناسان صنایع دیگر نیز اشاره کرده‌اند که سرمایه‌گذاران، در حال رها کردن بیت کوین و انتقال پول خود به آلت کوین‌ها هستند.

متی گرینسپن (Mati Greenspan)، تحلیلگر بازار مطرح شرکت EToro، اظهار کرد:

این موضوع تنها به این دلیل است که در حال حاضر، سرمایه‌گذاران، توانمندی‌های بیشتری در برخی از توکن‌های کوچک‌تر می‌بینند. همان‌طور که به نقطه‌ی اوج زمستان ارزهای دیجیتال نزدیک می‌شویم، می‌بینیم که واقعاً برخی از آلت کوین‌ها در چند هفته‌ی گذشته، دستاوردهای چشمگیری داشته‌اند. ما اکنون در وضعیتی هستیم که اهل صنعت به آن فصل آلت کوین‌ها می‌گویند.

در زمان نگارش این مطلب، اطلاعات به دست آمده از تریدینگ‌ویو (TradingView) چنین نشان می‌دهند که شاخص میانگین متحرک همگرایی واگرایی بیت کوین، 44.3 است و فروش را پیشنهاد می‌کند. بیت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت 3,910.57 دلار معامله می‌شود.

منبع: cointelegraph

تحلیل بلومبرگ: احتمال سقوط دوباره قیمت بیت کوین بر اساس شاخص‌های کلیدی!

برچسب ها

۰

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی