ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

چاد کاسکاریلا (Chad Cascarilla)، مدیرعامل اجرایی شرکت پکسوس (Paxos)، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی فورچون (Fortune) در تاریخ 11 مارس (20 اسفند)، اذعان داشت که توکن دیجیتال این شرکت با پشتیبانی یک فلز گران‌بها، به طور قطع امسال راه‌اندازی خواهد شد.

در طی این گفتگوی تلویزیونی، چاد کاسکاریلا، در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت پکسوس بر روی یک ارز دیجیتال با پشتوانه‌ی طلا کار می‌کند یا خیر، پاسخ داد که این چیزی است که به طور قطع، امسال متوجه خواهیم شد.

کاسکاریلا همچنین افزود:

 ما بسیار در مورد مفهوم کسب یک کالای اقتصادی هیجان‌زده هستیم و من فکر می‌کنم که فلزات گران‌بها نمونه‌ی مشهودی از این کالاها هستند و احتمالاً طلا واضح‌ترین مورد محسوب شده و می‌توان آن را توکن سازی نمود.

شرکت پکسوس به دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

چاد کاسکاریلا

برای پیاده‌سازی این مفهوم، لازم است تا پکسوس این اطمینان را بدهد که میزان موجودی آن در دنیای واقعی، برابر با میزانی است که در بلاک چین ثبت شده است. وی در ادامه گفت:

برای قرار دادن چیزی در بلاک چین، باید مطمئن شوید که میزان موجودی درستی در مقایسه با آن چه درون بلاک چین است، دارید. نحوه‌ی معامله‌ای که با توکن طلا انجام می‌دهید این است که چه میزان از طلایی که در خزانه دارید با چه مقدار توکن طلایی که در دست دادوستد دارید، برابری می‌کند.

کاسکاریلا اذعان داشت که موضع این شرکت به عنوان یک نهاد مالی، به شرکت اجازه می‌دهد تا با استفاده از سیستم بانکداری، مطمئن شوند که دارایی‌های پشتیبانی شده‌ در دنیای واقعی که این شرکت از آن‌ها نگهداری می‌کند، با تعداد دارایی‌های موجود در بلاک چین مطابقت دارد.

در حالی که پکسوس قصد راه‌اندازی ارز دیجیتالی با پشتیانی یک فلز گران‌بها دارد، کاسکاریلا اظهار داشت که هنوز تاریخ دقیق این موضوع مشخص نشده است.

کاسکاریلا در مورد ارز پکسوس استاندارد (PAX)، ارز دیجیتال باثبات مبتنی بر اتریوم (ETH) پشتیبانی شده با نرخ برابری 1 به 1 با دلار آمریکا که سپتامبر گذشته راه‌اندازی شد، اذعان داشت که این ارز دیجیتال باثبات با دیگر ارزهای دیجیتال باثبات تفاوت دارد زیرا بسیار دقیق بررسی‌شده، در سطح بالایی قانونی گذاری شده و توسط اداره خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) پذیرفته شده است و همچنین، نسبتاً قابلیت نقد شوندگی دارد.

شرکت پکسوس به دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

شرکت پکسوس در ابتدا، در سال 2012 فعالیت خود را به عنوان صرافی بیت کوین با نام ایت‌بیت (itBit) آغاز کرد و سپس به شرکت پکسوس بلاک چین محور، تغییر نام داد. پکسوس در ایالت نیویورک، دارای منشور اعتماد شرکتی است که سبب شده تا مزایایی مشابه با بانک از جمله توانایی نگهداری از دارایی‌های مالی پذیرفته‌شده در میان مردم، به آن تعلق گیرد.

ماه می گذشته، پکسوس برای تقویت عملیات خود، از سرمایه‌گذاران مبلغی بالغ بر 65 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. ماه دسامبر گذشته، کوین تلگراف گزارش داد که ارزش حجم تراکنش‌های ارز دیجیتال پکس (PAX) از 5 میلیارد دلار فراتر رفت.

در همان زمان، ارزش تراکنش‌های این ارز دیجیتال، حدود 5.2 میلیارد دلار و ارزش بازار آن بیش از 174 میلیون دلار بود (در زمان نگارش این مطلب، به 113 میلیون دلار کاهش یافته است) و همچنین این شرکت امانت‌دار، بیش از 136 میلیون دلار را بازپرداخت نمود.

منبع: cointelegraph 

شرکت پکسوس به دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

برچسب ها

۰

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی