ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

تراست ولت (Trust Wallet)، کیف پول رسمی صرافی ارز دیجیتال پیشرو بایننس، پشتیبانی از توکن ریپل XRP، و همچنین خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری را به خدمات خود افزود. این شرکت قابلیت‌های جدید کیف پول خود را در یک خبر مطبوعاتی که در 12 مارس (21 اسفند) منتشر شد، اعلام کرد.

کیف پول تراست، در جولای سال گذشته در اولین حق مالکیت عمومی این صرافی، به تصاحب بایننس درآمد.

با توجه به این خبر رسمی منتشر شده، کاربران در حال حاضر می‌توانند توکن ریپل را ارسال، دریافت، ذخیره و مبادله کنند. بر اساس وب‌سایت رسمی این کیف پول، کیف پول تراست، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، و بیت کوین کش (BCH) و همچنین توکن‌هایی که دارای استانداردهای ERC-20، ERC223 و ERC721 هستند را نیز پشتیبانی می‌کند.

به دنبال مشارکت و همکاری با شرکت پردازش پرداخت سیمپلکس (Simplex)، این کیف پول همچنین امکان خرید XRP، BTC، BCH، LTC و ETH را با استفاده از کارت‌های اعتباری فراهم کرده است.

این شرکت اخیرا با راه‌اندازی نرم‌افزار کتابخانه‌ی کراس، پلتفرم منبع باز هسته‌ی کیف پول تراست، امکان ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز و کیف پول‌های بیشتر مرتبط با فناوری این کیف پول را به توسعه‌دهندگان می‌دهد.

پشتیبانی از ریپل و امکان خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری به کیف پول رسمی بایننس افزوده شد

پیش از این، ویکتور رادچنکو (Viktor Radchenko)، بنیان‌گذار کیف پول تراست، به این نکته اشاره کرد که این کتابخانه، توسعه‌دهندگان مستقل را قادر می‌سازد تا بلاک چین‌های جدید را با این کیف پول ادغام کنند.

در پایان ژانویه، بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا با حجم تراکنش‌های روزانه تنظیم شده، با همکاری  شرکت سیمپلکس پشتیبانی از کارت اعتباری و دبیت کارت را برای خرید ارز دیجیتال، به خدمات خود افزود.

بر اساس گزارشی که در ماه فوریه منتشر شد ،کیف پول تراست با بایننس دی‌ای‌اکس (Binance DEX) و لجر نانو اس (Ledger Nano S) ادغام خواهد شد.

بایننس دی‌ای‌اکس یک صرافی غیرمتمرکز همتا به همتا خواهد بود که روی بایننس چین (Binance Chain) یا همان بلاک چین بایننس کار می‌کند. شبکه آزمایشی بایننس چین در ماه گذشته توسط بایننس راه‌اندازی شد.

در پایان نوامبر سال گذشته، خبرهایی مبنی بر این‌که یک صرافی غیرمتمرکز دیگر، به نام Bhex، با کمک صرافی‌های بزرگی مانند هوبی (Huobi) و اُکی‌کوبن (OKCoin)، بیش از 15 میلیون دلار جذب سرمایه‌ کرده است منتشر شد که برای بایننس خوشایند نبودند.

منبع: cointelegraph

پشتیبانی از ریپل و امکان خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری به کیف پول رسمی بایننس افزوده شد

برچسب ها

۰

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی