ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارش، شرکت مالی ارز دیجیتال سیرکل (Circle) وابسته به گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، به دنبال افزایش 250 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری در هر دو بخش اوراق قرضه و سهام  است.

به نقل از سایت خبری فناوری دِ اینفورمیشن (The Information) در 2 مارس (11 اسفند)، منبع این خبر و اطلاعات ادعای یک فرد ناشناس است که در جریان برنامه‌‎های شرکت است.

بر اساس مقاله، شرکت سیرکل (Circle) که از طریق کارمزد معاملات در صرافی ارز دیجیتال خود (پولونیکس (Poloniex) و عرضه نهادی سیرکل ترید (Circle Trade)) تولید سرمایه می‌کند، پس از سقوط بازار ارز دیجیتال و کاهش حجم معاملات شاهد کاهش درآمد خود بوده است.

با این وجود، جِرِمی آلیر (Jeremy Allaire)، یکی از بنیان‌گذاران سیرکل (Circle) مدعی شده است که علی‌رغم کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، درآمد شرکت بین سال‌های 2017 و 2018 رشد داشته است.

غیررسمی: سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری استارتاپ ارز دیجیتال وابسته به گلدمن‌ ساکس

طبق گزارش کوین‌تلگراف در ژانویه، میز معاملات ارز دیجیتال فرابورس سیرکل (Circle) در سال 2018 حجمی معادل 24 میلیارد دلار داشت.

شرکت سیرکل (Circle) همچنین حامی ارز دیجیتال با ثبات وابسته به دلار یو‌اس‌دی کوین (USD Coin) است، این شرکت گزارش حساب‌رسی سوم مربوط به این ارز را در ژانویه منتشر کرد. این سکه در دسامبر سال گذشته به وسیله بایننس به بازار مشترک ارزهای دیجیتال با ثبات اضافه شده بود.

اخیرا، صرافی ارز دیجیتال Gemini که توسط برادران وینکلواس (Winklevoss) تاسیس شده است، به عنوان بخشی از یک هدف کلی برای فعالیت و کار با بخش گسترده‌تر بازار تجارت ارز دیجیتال نهادی، به انجمن واسطه‌های تلکامیونیکیشن رادیانز کلاود بریتانیا (British Telecommunications Radianz Cloud) پیوست.

منبع: cointelegraph

غیررسمی: سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری استارتاپ ارز دیجیتال وابسته به گلدمن‌ ساکس

برچسب ها

۰

  • ۹۸/۰۸/۰۲
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی