ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد که یک مزرعه تولید ارز دیجیتال «بیت کوین» به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان واقع در استان خراسان شمالی کشف و پلمپ شد.

سردار علیرضا مظاهری روز شنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت:

در پی اعلام خبری مبنی بر راه‌اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتالی (بیت کوین) توسط افرادی به‌صورت غیرمجاز و غیرقانونی در شهرستان مانه وسملقان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد اطلاعاتی، محل قرار گرفتن دستگاه‌های این مزرعه شناسایی شد.

وی افزود:

مأموران بعد از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی کردند که در این زمینه ۷۸ دستگاه بیت کوین که برق آن نیز به‌طور غیرمجاز از طریق ترانس فشارقوی تأمین می‌شد، کشف و ضبط شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه مأموران در همین راستا ۲ متهم را نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند، گفت:

مأموران در بازجویی‌های صورت گرفته موفق شدند در عملیاتی جداگانه ۱۷ دستگاه دیگر بیت کوین را نیز که در محلی دیگر مستقر شده بود، کشف و ضبط کنند.

فارم غیرمجاز استخراج بیت کوین در خراسان شمالی کشف و پلمپ شد

مزرعه‌ی ماینینگ بیت کوین در خراسان – ایرنا

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با دستور قضائی هر ۲ مکان پلمب شده است، افزود:

در بررسی‌های به عمل آمده ارزش این دستگاه‌ها ۵ میلیارد ریال برآورد شده که متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مزرعه (فارم) استخراج بیت کوین، به مکانی که استخراج گسترده بیت کوین در آن صورت گرفته می‌گیرد، اطلاق می‌شود و یکی از مزیت‌های ایران در این زمینه، وجود برق ارزان است.

فارم غیرمجاز استخراج بیت کوین در خراسان شمالی کشف و پلمپ شد

  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی