ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

ارزدیجیتال

تحلیل ، بررسی و اخبار بازار ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

یکی از کاربران فعال در صفحه قیمت بیت کوین سایت ارزدیجیتال با نام مستعار «محقق زنجیره های بلوک (بلاکچین)»، تحلیل جالب از سناریوهای پیش روی قیمت بیت کوین منتشر کرده است که در ادامه متن کامل آن را می‌خوانید.

تحلیل تکنیکال جدید از روند مارکت (ساعت ۱۴:۰۰ امروز ۲۲ اردیبهشت ۹۸)

از آنجایی که طبق تحلیل قبلی بیت کوین سناریوی اول را طی کرده است ، تحلیل فعلی بدین صورت برداشت می گردد :

در حرکتی قابل تامل ارزش کل مارکت طی تنها ۲۴ ساعت بیش از ۲۵ میلیارد دلار افزایش یافت. در حال حاضر صف فروشندگان بسیار بیشتر از دیروزه اما خریداران هم در حال حمایت هستن و به همین دلیل صعود های توام با سقوط بصورت آهسته و پیوسته رو شاهد هستیم. شاخص RSI همچنان وضعیت اشباع خرید را به ما نمایش میدهد. در این وضعیت سناریوهایی که میتوانند اتفاق بیفتند بدین شرحند :

سناریوی اول : بیت کوین از ۲۴ ساعت قبل تاکنون بیش از ۷۰۰ دلار افزایش قیمت داشته که در حال حاضر ارزش هر واحد بیت کوین به ۷۴۸۰ دلار رسیده و در همین محدوده معامله میگردد. مقاومت های پیش رو در کانال ۷۰۰۰ دلار به ترتیب ۷۵۸۰ ، ۷۷۵۰ و ۷۹۷۰ می باشند. در صورتی که بیت کوین قادر به شکستن مقاومت ۷۷۵۰ دلاری شود ، میتوان گفت که در کانال قیمتی فعلی رنج شده است. در صورتی که این مسیر ادامه پیدا کند ، پس شکسته شدن مقاومت ۷۹۷۰ پیش بینی میگردد تا ۸۳۰۰ صعود کند. در روزهای گذشته تمامی سطوح مقاومتی که پیش بینی شده بودند به سطوح حمایتی تبدیل شده اند که نشان از قدرت خریداران در بازار فعلی دارد.

سناریوی دوم : در صورتی که بیت کوین نتواند مقاومت پیش رو را بکشند و سیر نزولی به خود بگیرد ، یک حمایت قوی در ۷۱۰۰ دلار خواهد داشت که در صورت شکسته شدن به ترتیب سطوح حمایتی ۶۸۵۰ ، ۶۶۰۰ ، ۶۳۵۰ و ۶۰۰۰ را در کانال قیمتی ۶۰۰۰ دلار در پیش خواهد داشت که از اهمیت خاصی برخوردار هستند. امکان بازگشت به کانال ۵۰۰۰ با توجه به حمایت اساسی در نقاط ۶۳۵۰ و ۶۰۰۰ و همچنین بالا آمدن خط میانگین محرک نمایی EMA20 روزه به نقطه ۶۰۰۰ دلار بعید به نظر میرسد ، با اینحال شما میتوانید حد ضرر خود را در صورت سقوط به کانال ۶۰۰۰ دلاری در نقطه ۶۸۰۰ دلار تعیین کنید.

نکات مهم:

۱ ) از نظر فاندامنتال اخبار خوب و بد زیادی در هفته های گذشته منتشر شده اند اما به نوعی اخبار بد با یک خبر خوب خنثی شدن که به همین دلیل از ریزش مارکت به خصوص در اوایل هفته گذشته ، جلوگیری کرده. همچنین ما طرح جدید ETF برای اتریوم و بیت کوین و همچنین طرح سرمایه گذاری غول مالی فیدیلیتی در هفته پیش رو را در پیش داریم که به همین دلایل میتوان صعود قیمتی اخیر بیت کوین را توجیه کرد.

۲ ) تحلیل تکنیکال فوق بدون در نظر گرفتن وضعیت بایننس و بازگشایی حساب ها در این صرافی نوشته شده. حساب های بایننس احتمالا در یکی از روزهای دوشنبه یا سه شنبه این هفته بازگشایی خواهند شد.

—————————————————————————-

نکته جالبی که از روند مارکت وجود دارد ، شباهت وضعیت بازار فعلی به وضعیت مارکت در سال های ۱۲-۲۰۱۱ هست که اگر مارکت بخواد طبق اون سالها عمل کنه ، ما تا ماه ژوئن به مرز ۱۰۰۰۰ دلار خواهیم رسید و پس از آن با یک پولبک به محدوده ۶۰۰۰ دلار ، مارکت خودش رو آماده یک بازار گاوی قدرتمند به سمت هدف ۱۲۰۰۰۰ در سال آینده خواهد کرد. البته تمامی این موارد صرفا حدس هست و طبق سالهای گذشته برداشت شده . به تصویر زیر دقت کنید :

تصویر مقایسه نمودارهای بیت کوین در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۹ :

دو سناریوی پیش‌رو برای قیمت بیت کوین

بیشتر بخوانید :

  1. سد ۴,۳۸۰ دلاری برای افزایش قیمت کوتاه مدت بیت کوین/ حمایت در منطقه ۳,۸۰۰ دلار
  2. بررسی یک الگوی تاریخی تکرارشونده/ سقوط قیمت بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  3. قیمت بیت کوین بازهم حمایت شد/ مقاومت ۴۰۵۵ دلاری، سد محکم صعود
  4. چه بر سر بازار ارزهای دیجیتال آمده است؟/ تحلیلگران پاسخ می‌دهند
  5. تشکیل الگوی گارتلی و زیگزاگ اصلاحی برای بیت کوین/ حمایت در ۳,۷۰۰ دلار

دو سناریوی پیش‌رو برای قیمت بیت کوین

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • ارز دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی